Trenutno
stanje - kje smo?
(20.julij, 2005)
1.
Realiziran je pripravljalni del projekta /april julij 2005:
- Pripravljalna srečanja / Zagreb /26.april/; Novi Sad /26. in 27.april
2005/; Ljubljana /24.maj 2005/; Novi Sad /11. in 12. junij 2005
- Priprave za produkcijski del: postavitev spletne strani, njeno sprotno nadgrajevanje
in elektronska komunikacija; priprava teoretičnih izhodišč; priprava okvirnega
scenarija za dokumentarni film; priprava operativnega načrta za produkcijski
del projekta.
2. Realiziran
je produkcijski del projekta / 02.07.05 12.07.05:
-
Snemanje: priprav dogodka, raziskovanje multietičnega področja Novega Sada,
potovanja in prihod udeležencev festivala (intervjuji, ipd.), snemanje glavnega
dogodka in dneva potem.
- Priprava in izvedba okrogle mize / javne diskusije
- Grobo selekcioniranje video materialov
Sledi:
3. Postroprodukcija
projekta / avgust oktober 2005:
-
Groba montaža dokumentarnega filma / Novi Sad, Zagreb
- Urejanje tekstov za publikacijo / avtorizacija okrogle mize, avtorski teksti,
prevodi v tri jezicne varijante, ipd
- Finalna montaza dokumentarnega filma / Ljubljana, Novi Sad
- Finalizacija publikacije
4. Predstavitve
in evalvacija projekta / avgust oktober 2005:
-
Premiera in razgovor: Ljubljana, oktober 2005
- Predstavitev in razgovor: Zagreb, november 2005
- Predstavitev in razgovor: Beograd, december 2005
- Zaključni dogodek projekta: predstavitev in razgovor: Novi Sad, december 2005
5. Končno poročilo:
-
Januar 2006
Realizirani pripravljalni sestanki:
Internet stran:
Partnerji:
Logistika:
Promocija projekta:
Trenutna dejavnost:
PETROVARDIAN
TRIBE
Tehnične zahteve projekta
video oddelek
v.2.01/junij 2005
1. SLIKA:
- rabi se 5 6 kamer, 3CCD (2 x cam DiC, 2 x cam Kino Klub NS, 1 x cam AU NS,
1 x cam Terra Film NS)
- uporablja se kamere katerih kvaliteta je 3 CCD
- v primeru nočnih portretov, izjav, intervjujev se uporablja mobilna luč ali
se intervjuvance namešča pod obstoječe luči
- uporaba gain maximalno do +12db
- zahteva se uporaba manualne ostrine (MANUAL FOKUS)
- zahteva se uporaba manualne nastavitve zaslonke (MANUAL IRIS)
- v primeru trik efektov (fast motion, stop motion
) se zahteva uporabo stativa
za kamero
- belino (white balance WB) se uporablja: ročno nastavitev (manual WB), preset
3200 (indoor light), preset 5600 (day light).
2. TON:
- za snemanje intervjujev, izjav se uporabljajo zunanji (hand mick) mikrofoni
- pri snemanju dialoških in režiranih scen je zaželena uporaba boom mikrofona
- maximalen level tona je do -10db (velja za kamere, ki omogočajo ročno nastavitev
tona)
- IT (international sound) se snema z uporabe avtomatske nastavitve
- tonskemu mojstru/snemalcu se priporoča uporaba slušalk
- izogiba se snemanje dialoških scen v zelo bučnih prostorih
- IT se snema izključno na CH 2 (velja za kamere, ki to omogočajo)
- exterial mick se snema izključno na CH 1, v primeru uporabe dveh mikrofonov
se snema vsakega na svoj kanal (velja za kamere, ki dopuščajo to možnost)
3. POSTPRODUKCIJA:
- rabi se 4 6 računalnikov z FireWire (IEEE 1394) digitalnim vhodom in pripadajočim
kablom (IEEE 1394 kabel), ter vsaj 60GB prostora na HDD (2 x edit AU NS, 1 x
edit TERRA Film)
- softwear: Adobe Premier pro, Avid DVC pro, Adobe Premier 6.5
4. POSTPRODUKCIJA 2:
- vse kasete so označene s šifro (PT, PT-R) in številko (01, 02, 03
) na ovitku
in na kaseti
- šifro PT se uporablja pri kasetah v produkciji
- šifro PT-R se uporablja pri kasetah v postprodukciji
- šifro PT-F se uporablja izključno za finalne verzije
- zraven vsake kasete je A5 list s šifro, številko, datumom in krajem snemanja,
podatki o izvajalski ekipi (snemalec, asistent, tonski tehnik, režiser, organizator,
montažer, ton) in opisom materiala na kaseti. Zložen list se hrani v škatlici
kasete. Podatki se vnašajo tudi v računalnik.
- vse kasete so last Društva Pozitiv
5. POSTPRODUKCIJA 3
- za potrebe nadaljnje montaže se rabi vse zmontirane sekvence z oznako ťčisto/clearŤ
brez:
a). efektov v sliki
b). grafičnih interupcij
c). narejenega mixa glasbe in dialogov/ multilogov / offa
d). glasbene podlage
- ter iste sekvence z oznako ťfinalŤ, ki vsebujejo vse kar je v sekvencah ťčisto/clearŤ
nezaželeno.
Matjaž Mrak
tehnični vodja, junij 2005
PETROVARADIN
TRIBE
Ekipe - Slovenija
1. ENG ekipa 1 SLO
Bojan Matjašič, snemalec, montažer in kreativni vodja
Jernej Černalogar, tonski tehnik in oblikovalec zvoka
Borut Bučinel, asistent, osvetljevalec in ťsecond unit cameraŤ
Karla Hari, novinarka (po potrebi)
Bara Kolenc, novinarka (po potrebi)
2. ENG ekipa
2 SLO
Matjaž Mrak, snemalec, montažer in kreativni vodja
Radovan Jaušovec, tonski tehnik in ťsecond unit cameraŤ
Janos Pintarič, asistent 2 in osvetljevalec
Karla Hari, novinarka (po potrebi)
Bara Kolenc, novinarka (po potrebi)
3. Tehnična
oprema za ENG 1 ekipo:
kamera Canon XM2(dicova kamera)
kamera Sony TRV 320 Digital8 (second unit camera)
mikrofon Sony
mobilight (prinese Matjaž M.)
boom stick (improvizacija Jero ni več veliko časa)
stojalo (Boko?)
4. Tehnična
oprema za ENG 2 ekipo:
kamera Canon XM1 (škucova kamera)
stojalo manfrotto
odbojnik svetlobe (blenda)
širokokotne predleče
5.
Support:
Gea (nastopanje
v različnih prizorih)
Mavrič (foto dokumentacija potencialni nastopajoči v vlogi fotoreporterja)
Luka Škof (svoja tehnika in delo na prispevku avtobus LJ do NS in nazaj)
Kristjan Kaurič (dogodkov odhoda in vkrcavanja v ZG, lastna oprema - kamera
Canon XM2, po potrebi mu bo dodan kakšen član ekipe)
Anja Ambrož - Bizjak (prevajanje, sodelovanje na okrogli mizi)
Napisal:
Matjaž Mrak
Junij 2005