
Trenutno 
    stanje - kje smo?
    (20.julij, 2005)
1. 
    Realiziran je pripravljalni del projekta /april  julij 2005:
    - Pripravljalna srečanja / Zagreb /26.april/; Novi Sad /26. in 27.april 
    2005/; Ljubljana /24.maj 2005/; Novi Sad /11. in 12. junij 2005
    - Priprave za produkcijski del: postavitev spletne strani, njeno sprotno nadgrajevanje 
    in elektronska komunikacija; priprava teoretičnih izhodišč; priprava okvirnega 
    scenarija za dokumentarni film; priprava operativnega načrta za produkcijski 
    del projekta.
2. Realiziran 
  je produkcijski del projekta / 02.07.05  12.07.05:
  - 
  Snemanje: priprav dogodka, raziskovanje multietičnega področja Novega Sada, 
  potovanja in prihod udeležencev festivala (intervjuji, ipd.), snemanje glavnega 
  dogodka in dneva potem.
  - Priprava in izvedba okrogle mize / javne diskusije
  - Grobo selekcioniranje video materialov
  
  Sledi:
3. Postroprodukcija 
  projekta / avgust  oktober 2005:
  - 
  Groba montaža dokumentarnega filma / Novi Sad, Zagreb
  - Urejanje tekstov za publikacijo / avtorizacija okrogle mize, avtorski teksti, 
  prevodi v tri jezicne varijante, ipd
  - Finalna montaza dokumentarnega filma / Ljubljana, Novi Sad
  - Finalizacija publikacije
 4. Predstavitve 
  in evalvacija projekta / avgust  oktober 2005:
  - 
  Premiera in razgovor: Ljubljana, oktober 2005
  - Predstavitev in razgovor: Zagreb, november 2005
  - Predstavitev in razgovor: Beograd, december 2005 
  - Zaključni dogodek projekta: predstavitev in razgovor: Novi Sad, december 2005
  
  5. Končno poročilo:
  - 
  Januar 2006
Realizirani pripravljalni sestanki:
Internet stran:
Partnerji:
Logistika:
Promocija projekta:

Trenutna dejavnost:
PETROVARDIAN 
  TRIBE
  Tehnične zahteve projekta
  video oddelek
  v.2.01/junij 2005
  1. SLIKA:
  - rabi se 5  6 kamer, 3CCD (2 x cam DiC, 2 x cam Kino Klub NS, 1 x cam AU NS, 
  1 x cam Terra Film NS)
  - uporablja se kamere katerih kvaliteta je 3 CCD
  - v primeru nočnih portretov, izjav, intervjujev se uporablja mobilna luč ali 
  se intervjuvance namešča pod obstoječe luči
  - uporaba gain maximalno do +12db
  - zahteva se uporaba manualne ostrine (MANUAL FOKUS)
  - zahteva se uporaba manualne nastavitve zaslonke (MANUAL IRIS)
  - v primeru trik efektov (fast motion, stop motion
) se zahteva uporabo stativa 
  za kamero
  - belino (white balance WB) se uporablja: ročno nastavitev (manual WB), preset 
  3200 (indoor light), preset 5600 (day light).
2. TON:
  - za snemanje intervjujev, izjav se uporabljajo zunanji (hand mick) mikrofoni
  - pri snemanju dialoških in režiranih scen je zaželena uporaba boom mikrofona
  - maximalen level tona je do -10db (velja za kamere, ki omogočajo ročno nastavitev 
  tona)
  - IT (international sound) se snema z uporabe avtomatske nastavitve
  - tonskemu mojstru/snemalcu se priporoča uporaba slušalk
  - izogiba se snemanje dialoških scen v zelo bučnih prostorih
  - IT se snema izključno na CH 2 (velja za kamere, ki to omogočajo)
  - exterial mick se snema izključno na CH 1, v primeru uporabe dveh mikrofonov 
  se snema vsakega na svoj kanal (velja za kamere, ki dopuščajo to možnost)
3. POSTPRODUKCIJA:
  - rabi se 4  6 računalnikov z FireWire (IEEE 1394) digitalnim vhodom in pripadajočim 
  kablom (IEEE 1394 kabel), ter vsaj 60GB prostora na HDD (2 x edit AU NS, 1 x 
  edit TERRA Film)
  - softwear: Adobe Premier pro, Avid DVC pro, Adobe Premier 6.5
4. POSTPRODUKCIJA 2:
  - vse kasete so označene s šifro (PT, PT-R) in številko (01, 02, 03
) na ovitku 
  in na kaseti
  - šifro PT se uporablja pri kasetah v produkciji
  - šifro PT-R se uporablja pri kasetah v postprodukciji
  - šifro PT-F se uporablja izključno za finalne verzije 
  - zraven vsake kasete je A5 list s šifro, številko, datumom in krajem snemanja, 
  podatki o izvajalski ekipi (snemalec, asistent, tonski tehnik, režiser, organizator, 
  montažer, ton) in opisom materiala na kaseti. Zložen list se hrani v škatlici 
  kasete. Podatki se vnašajo tudi v računalnik.
  - vse kasete so last Društva Pozitiv
  5. POSTPRODUKCIJA 3
  - za potrebe nadaljnje montaže se rabi vse zmontirane sekvence z oznako ťčisto/clearŤ 
  brez:
  a). efektov v sliki
  b). grafičnih interupcij
  c). narejenega mixa glasbe in dialogov/ multilogov / offa
  d). glasbene podlage
  - ter iste sekvence z oznako ťfinalŤ, ki vsebujejo vse kar je v sekvencah ťčisto/clearŤ 
  nezaželeno.
  Matjaž Mrak
  tehnični vodja, junij 2005
PETROVARADIN 
  TRIBE
  Ekipe - Slovenija
  1. ENG ekipa 1 SLO
  Bojan Matjašič, snemalec, montažer in kreativni vodja
  Jernej Černalogar, tonski tehnik in oblikovalec zvoka
  Borut Bučinel, asistent, osvetljevalec in ťsecond unit cameraŤ
  Karla Hari, novinarka (po potrebi)
  Bara Kolenc, novinarka (po potrebi)
2. ENG ekipa 
  2 SLO
  Matjaž Mrak, snemalec, montažer in kreativni vodja
  Radovan Jaušovec, tonski tehnik in ťsecond unit cameraŤ
  Janos Pintarič, asistent 2 in osvetljevalec
  Karla Hari, novinarka (po potrebi)
  Bara Kolenc, novinarka (po potrebi)
3. Tehnična 
  oprema za ENG 1 ekipo:
  kamera Canon XM2(dicova kamera)
  kamera Sony TRV 320 Digital8 (second unit camera)
  mikrofon Sony
  mobilight (prinese Matjaž M.)
  boom stick (improvizacija  Jero ni več veliko časa)
  stojalo (Boko?)
4. Tehnična 
  oprema za ENG 2 ekipo:
  kamera Canon XM1 (škucova kamera)
  stojalo manfrotto 
  odbojnik svetlobe (blenda)
  širokokotne predleče
5. 
  Support:
  Gea (nastopanje 
  v različnih prizorih)
  Mavrič (foto dokumentacija  potencialni nastopajoči v vlogi fotoreporterja)
  Luka Škof (svoja tehnika in delo na prispevku avtobus LJ do NS in nazaj)
  Kristjan Kaurič (dogodkov odhoda in vkrcavanja v ZG, lastna oprema - kamera 
  Canon XM2, po potrebi mu bo dodan kakšen član ekipe)
  Anja Ambrož - Bizjak (prevajanje, sodelovanje na okrogli mizi)
Napisal:
  Matjaž Mrak
  Junij 2005